close

暗戀,無錯都係講暗戀。不過今次講比人暗戀。愚的中學生時代...不簡單。(講笑)

讀中二的時候,坐我前面的四眼男同學上課時經常擰轉後面望我,其實我都唔係好覺,

直到有一次數學老先師叫佢唔好再擰轉後面時,我才開始發現...(我真係好遲鈍)。

後來調左位,我都同佢冇幾句,因為沒有感覺,而且我覺得讀書好重要,我當時讀中二B班,成績不能太差。

再後來我升上中三,而他要從讀中二,我就再沒有與他聯絡或打招呼。

但時故事未結束架。到了中五那年我畢業了,一天小息時佢走過來問我可否給他一張相片留念,可惜我沒有即時話冇,佢就咁走開左。

故事都仲未結束,哈哈哈.......明天繼續講故

arrow
arrow
    全站熱搜

    愚 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()