上回講到﹕我們傾電話的次數逐漸頻密

於是我就諗不如比個機會大家。我們第一次約會就是去睇電影。

可惜這也是最後一次,點解?

我都唔知點解,可能真係有緣無份,無感覺。

記得睇完戲後我急急腳話要走及唔洗送,就一枝箭咁過馬路走左。

之後他有打電話比我,我都坦白說大家唔夾。

故事未完,大概過左幾個月後,佢帶埋女朋友拖住手來到我公司的樓層,並有意地在我面前經過,但冇打招呼。

我明白佢的來意,老實說當時我見到佢拖住女朋友心裡好開心,因為感覺鬆左一口氣。

之後好久冇聯絡。不過在我某年的生日,他又再次出現在我的公司樓層,

他走到我面前送了一份生日禮物給我後就走了,故事就此結束。

現在回想都覺得佢好難得咁長情,但感情不可以勉強也不能出於憐憫。

在往年我去某地方進行發展日,食早餐時竟然到佢,佢在這快餐店做工,

是我叫他的,他感到好突然,畢竟成20多年冇見,又可能我又肥又老,而他成熟左,個子也大了。

最後係佢比食物我時問我取電話,而我都係一樣冇比。

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愚 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()