15日真係好特別的日子,因為這天為隻腳覆診,全天候在瑪麗醫院。

首先睇第一個醫生,真算好運遇到一位靚女及好醫生,真係好好。

下午就遇到一位好得意的義肢矯形師,亦得知一些真相。

以下是我們的對話~~

他(義肢矯形師):放鬆隻腳比我睇下。(跟住佢就轉動我的腳腕)然後一邊轉一邊自言自語....好鬆好鬆.....

我:醫生~~咩好鬆?

他:你的韌帶好鬆,好少見咁鬆!!你係咪好易疲累及扭親?

我(有點驚):係呀,點解會咁??

他:你有冇發現自己身體的柔軟度幾好?

我:少少,我抬高手彎腰好容易可以觸到腳趾。

他:韌帶太鬆有好有唔好,唔好就是好易受傷。

我:咁係咪只係右腳係咁?

他:唔係,其實你身體所有韌帶都係咁。(跟住他轉左腳比我睇,又屈我的手指與屈他的手指給我比較)

我:(睇完後我都覺得好鬆,特別做完手術的右腳。)咁點算,食藥可以幫助嗎?點解會咁?

他:食藥冇幫助,這是你媽媽送給你的禮物。你可以做強化韌帶的運動--游水,跑步唔可以,撞擊性運動都唔可以。

我:(當時真係無言以對!!)咁個鞋托幾時可以取?

他:4個月後...不過你的情況幾嚴重......

我:咁都無辦法啦,咁4個月後來取。

他:最理想係兩個月後取,不過.....(他好像有點為難)如果咁快我要想下辦法!

我:(見他咁為難,我唔想添佢麻煩)唔緊要啦,就4個月啦。

他:(望住我......)好啦,就兩個月後來啦!!

又遇一個好人,感謝主。

唔怪得由細到大咁易腳累及扭傷,原來隨了扁平足外再加上先天的缺陷,我肯定好快退化做婆婆!!!!

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愚 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()