close

這個不太悠長的假期結束了。29日照常上班。而這個假期有開心亦有不開心的事。

首先假期去左大澳及長洲,目的是悠閒地欣賞風境,最重要就是食食食,結果肥左7磅...真係都好慘。

營養師比我更加不高興,教訓了我一頓!!也要我下次(1個月)後見多要回落2-3磅。

今次肥番的原因隨了食之外,就是沒有運動(游泳)。因為比自藉口天氣凍,縱然有暖水池,上水這一下真要命。

營養師話,你唔做運動就唔準食咁多!!唉......唯有肚餓時飲白開心。加油,我要加油。

另一件唔開心的事,朋友做完身體檢查發現腸癌第二期,為朋友來說是惡耗,做朋友的都覺得很突然,

做到的只有祈禱、支持與陪伴。祈盼朋友早日痊癒,勇敢面對。健康真是無價寶。

祝願大家一定要身為健康---這是我從心對您們的祝福。 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愚 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()